Fizetés, szállítás

1.1.    A rendelés feldolgozása

-  A megrendelés feldolgozása hétfőtől szombatig 10:00-21:00-ig, vasárnap 10:00 órától 19:00 óráig történik.

- A Megrendelő a fenti időintervallumtól eltérően, illetve ünnepnapokon is leadhatja megrendelését, amelyeknek feldolgozására azonban csak az azt követő munkanapon kerül sor.

- A hiányos adatokkal leadott megrendeléseket a Szolgáltató nem tudja teljesíteni, az esetlegesen ebből adódó károkért felelősséget nem vállal.

1.2.    A rendeléssel kapcsolatos egyéb információk

- Amennyiben az adott termékből a Szolgáltatónál nincs akkora készlet, amelyet a Megrendelő meg kíván rendelni, a Szolgáltató erről tájékoztatást küld a Megrendelőnek felhívva a figyelmét arra, hogy módosítsa a megrendelését.

- Amennyiben a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató haladéktalanul értesíti a Megrendelőt, és az esetlegesen előre kifizetett ellenértéket visszautalja a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.

- Részteljesítés esetén a Szolgáltató felveszi a Megrendelővel a kapcsolatot és kizárólag az egyeztetés és beleegyezést követően teljesít.

- A Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések részbeni vagy egészének visszautasítására. Ebben esetben a Szolgáltató haladéktalanul értesíti a Megrendelőt.

- A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.

- A kiszállítás a Szolgáltatóval szerződött és a Megrendelő által a megadott lehetőségek közül kiválasztott logisztikai céggel, vagy futárszolgálattal történik az általa megadott időintervallumban. 

2.  A rendelés teljesítése

2.1. A Szolgáltató rögzíti, hogy a megrendelt termékek kiszállítását Magyarország területére több szerződött és a Megrendelő által a megadott lehetőségek közül kiválasztott logisztikai céggel, vagy futárszolgálattal végzi.

2.2. Minimális rendelési érték nincs. A Megrendeléshez tartozó kiszállítási díj mértékét a Szolgáltatóval szerződött és a Megrendelő által a megadott lehetőségek közül kiválasztott logisztikai cég, vagy futárszolgálat díjszabása határozza meg, melyről a Szolgáltató a Kosár oldalon értesíti Megrendelőt a Megrendelés leadása előtt.

2.3. Megrendelő jogosult a megrendelt csomagot kézbesítéskor a kiszállító előtt felnyitni és meggyőződni annak tartalmáról és sérülésmentes állapotáról. Amennyiben Megrendelő a megrendelt és a kiszállított termékek vonatkozásában eltérést vagy a termékeken sérülést észlel köteles azt jelezni a kiszállítónak, aki az esetleges hiányról vagy sérülésről köteles pontos jegyzőkönyvet felvenni. Amennyiben Megrendelő a terméket a kiszállított állapotban nem fogadja el, úgy köteles a csomag tartalmát az aláírt jegyzőkönyvvel a kiszállító részére visszaadni az. Utólagos reklamációt, illetve jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni.

2.4. Megrendelő felel az általa megadott szállítási cím valód tartalmáért. Megrendelő köteles olyan szállítási címet megjelölni, amikor ebben az adott időben a megadott címen tartózkodik tekintettel arra, hogy a megrendelés kiszállítását a kiszállító két alkalommal próbálja meg és amennyiben a kiszállítás időpontjában a Megrendelő nem tartózkodik a megadott címen, úgy a Szolgáltatónak nem áll módjában a Megrendelő megrendelését teljesíteni.

2.5. Kettő sikertelen kiszállítási kísérlet esetén a Szolgáltató jogosult a megrendelésről elállni, mely értelmében 10.000 Ft összegű kötbér igénye keletkezik a Megrendelővel szemben. Jelen pont szerinti kötbért akkor köteles a Megrendelő a Szolgáltató részére megfizetni, amennyiben a kiszállítási kísérletek alkalmával nem tartózkodott a kiszállítás helyszínén, vagy nem jelent meg a csomag átvételére. A Szolgáltató jogosult a kötbér összegét a rendelés vételárából levonni, így a felmerült kötbér igényét érvényesíteni.

2.6. Megrendelő az alábbi fizetési módok közül választva tudja teljesíteni a megrendelése ellenértékét:

  • megrendelés átvételével egyidejűleg fizetés a futárnál készpénzben vagy bankkártyával (utánvétel)
  • online bankkártyás előre fizetéssel. Az online bankkártyás fizetések a Simple Pay rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó A SimplePay rendszer üzemeltetője az OTP Mobil Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (OTP Mobil Kft.).

2.7. Amennyiben Szolgáltatónál a megrendelt áru szállításával kapcsolatban akadályoztatás lép fel, azt a Szolgáltató a Megrendelővel elektronikusúton, vagy telefonon közli, a módosított szállítási időponttal együtt. A Szolgáltató jogosult több szerződött fuvarozó partnert alkalmazni.

2.8. A Megrendelő által leadott megrendelés szerint összeállított és kiszállított csomagokat kizárólag 18 éven felüli személy jogosult a kiszállítási címként megadott helyszínen átvenni.